Kontantkort plötsligt slutat fungera, måste man fylla på varje år?

Hem Mobilt & Surfplattor Kontantkort plötsligt slutat fungera, måste man fylla på varje år?

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #7591 Svara
    Gun
    Gäst

    Jag har ett kontantkort från Comviq. Använder telefonen extremt sällan utan har den bara som en nödtelefon. Upptäckte precis att den inte hittade något nät alls. Kan varken kolla saldo eller ringa till eller från telefonen.

    En bekant trodde att man behövde fylla på kontantkortet minst en gång om året för att hålla det aktivt? Är det så? Och om det nu är så, räcker det med att jag bara fyller på kortet igen och en gång varje år, eller måste jag köpa ett nytt kort också? Vore smidigt att få behålla numret.. Tack!

    #7594 Svara
    Christoffer
    Keymaster

    Hej! Enligt Comviq är det precis såsom din bekanta säger. Kortet måste laddas på minst en gång var 12 månad annars tas det ur bruk och innestående saldo försvinner.

    Du skulle ju säkert kunna ringa Comviq och beställa ett nytt kort dock. I och med detta kan du ju höra om ditt gamla nummer fortfarande är ledigt. Kanske är det möjligt att få det igen då? Kundtjänst för Comviq är: 0772-21 21 21.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
Svar till: Kontantkort plötsligt slutat fungera, måste man fylla på varje år?
Information om dig:



Nya artiklar

Send this to a friend