Warning: Illegal string offset 'font_awesome' in /home/enkeltek/enkelteknik.se/wp-content/plugins/td-composer/includes/tdc_main.php on line 398

Svar till: Vågar man köpa en Nintendo Switch efter alla problem?

Hem Spel Vågar man köpa en Nintendo Switch efter alla problem? Svar till: Vågar man köpa en Nintendo Switch efter alla problem?

Daniel
Gäst

Har en bekant som köpte en Switch på releasen (den helgrå). Han har inte haft några problem med den alls. Vet inte om skärmen repats något, men det finns ju alltid möjligheten att köra med ett skärmskydd (vilket förmodligen är att rekommendera oavsett!).

Behövde inte pengarna spenderas på annat för tillfället skulle jag i alla fall köpa ett nu också. Testade Zelda bara några minuter, men det verkade grymt bra av det lilla jag provade.

Men ja, det är möjligt att Nintendo uppdaterar hårdvaran i nästa revision (som jag gissar ingen vet när den kommer). Samtidigt kan ju många problem lösas genom mjukvaruuppdateringar, och dessa lär säkerligen komma mer frekvent :-) Så det beror väl på lite hur sugen du är på att spela Zelda kontra hur rädd du är att få felaktiga kontroller. Dock låter det ju som att alla som kommit in med trasiga joycons fått byta dem utan problem så :-)

Nya artiklar