Svar till: Minneskortet fullt
Hem › Mobilt & Surfplattor › Minneskortet fullt › Svar till: Minneskortet fullt
Hej, ingen fara, (jag antar att denna domän är en hobby vid sidan av.)
Jag tror inte att jag sparat appar på minneskortet utan det är mest troligt bilder och filmer och kortet är bara 32 GB. Jag är inte säker på hur jag ser var apparna är sparade.
Jag har kommit på vad som orsakade att min mobil blev het och behövdes laddad flera gg per dag. Jag hade klickat i att min mobil skulle göra backup till mitt Google konto som då blev fullt. Nu har jag stängt av backupen och raderat den på google kontot och nu är min mobil som tidigare. Blir inte varm längre och jag laddar den typ varannan dag som förut. Jag har då även fått tillbaka lite mer plats på google kontot och jag kan spara fotona till google foto appen igen. Nu sparas mina bilder först till det internminnet på mobilen som är på 64 Gb.
Minneskort är fullt så just nu sparas inga bilder där men jag har köpt ett nytt på 64 GB men inte satt i det än.
(Jag har en extern Hårddisk så jag ska försöka spara ner mina bilder där vid tillfälle också.)
Jag känner inte för att skaffa ny mobil eftersom att bankid/swisch/internetbanken fungerar än så länge med Android 10. Men så fort dessa appar kräver nyare OS så får jag väl köpa ny mobil då den inte går att uppdatera med nyare OS. ;-)