Svar till: Personliga uppgifter i formulär
Hem › Webbdesign & Programmering › Personliga uppgifter i formulär › Svar till: Personliga uppgifter i formulär
Äntligen börjar andra klaga på samma sak som jag gör i en annan tråd bredvid denna. När jag skickar ett mejl till kompisen, grannen eller till tidning jag prenumerar på eller kanske till någon annan eller att dom mejlar mig både som mejlsvar eller utan så har alla ett namn på helt annat företag som PayPal framför min mejladress. Jag trodde först att det hade med synkroniseringen i iCloud där både Kontakter och Mejl var ibockade så jag avbockade kontakter. I början kändes det som att det hjälpte men senare inkomna mejl hade främmande företags namn i början av min mejladress. Jag testade då med att radera dessa företag i kontakter och vips försvann namnen och problemen.
Sedan uppdateringen till macOS Montereye har MacWorldforumet överöst med klagomål om allting. Jag tror det fortfarande är Montereye som är orsaken till detta problem också. Då gäller att vänta tills uppgradering 6-7 hunnit till användarna.