Warning: Illegal string offset 'font_awesome' in /home/enkeltek/enkelteknik.se/wp-content/plugins/td-composer/includes/tdc_main.php on line 398

Ska man köpa Go Pro Hero 4 eller Hero 5?

Hem Ljud & Bild Ska man köpa Go Pro Hero 4 eller Hero 5?

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6161 Svara
    Göran
    Gäst

    Funderar på att köpa mig en GoPro-kamera att filma fiskevideos och eventuellt lite annat med. Är dock lite osäker om jag ska köpa Hero 4 eller Hero 5. Fyran går ju att hitta lite billigare. K

    Kommer filma i 1080p så har egentligen ingen användning av 4K etc. Skärmen på 5:an är inte jätteviktig då jag har mobilen med mig så kan använda den för att se vad kameran ser. Är det dumt att inte köpa 5:an när man ändå är på G och ska handla en, eller klarar man sig bra på 4:an?

    Det lutar åt 4:an för att spara lite pengar, men kan inte riktigt bestämma mig.. Tips?

    #6200 Svara
    Christoffer
    Keymaster

    Hej! Det är ju som du säger en fråga av vad du faktiskt kommer använda kameran till. Vid en snabb koll på Prisjakt ligger det båda kamerorna nu dock ungefär på samma pris (så länge du tänker på Black-varianten av 4:an).

    Jag skulle personligen utan tvekan gå på den senaste modellen, åtminstone när priset är så pass lika. Sen tycker jag att 5:an är bra mycket snyggare också :-P

    #6228 Svara
    Tim
    Gäst

    Skulle också säga 5:an. Typ ingen prisskillnad alls på den och 4:an :-)

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
Svar till: Svar #6200 i Ska man köpa Go Pro Hero 4 eller Hero 5?
Information om dig:



Nya artiklar