Kommer inte in på en gammal galaxy S5 neo

Hem Mobilt & Surfplattor Kommer inte in på en gammal galaxy S5 neo

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #12043 Svara
    daniela
    Gäst

    hej, jag har gjort som du beskrev för någon annan, höll 3 knappar inne och gjorde fabriksåterställning, men sedan ombeds jag att ange Google-lösenordet och när jag gör det, så får jag svaret att lösenordet har ändrats under tiden sedan jag senast använt det på denna mobil och därför nekas jag ”inträde”. Finns det något man kan göra? Jag kommer inte ihåg gamla lösenord till Googlekontot, tror inte att jag gör det. Ska jag prova olika lösenord som jag har haft lite här och där under åren?
    Mycket tacksam för din hjälp.
    Med vänlig hälsning Daniela

    #12044 Svara
    Christoffer
    Keymaster

    Hej! Det verkar tyvärr inte vara helt lätt att komma förbi Google-konto-låsningen. Däremot finns det en del guider som hävdar att man ska kunna göra det. T.ex. här (under FRP Bypass for Samsung instructions). Här finns även en YouTube-video som (så vitt jag kan se) går igenom samma steg: https://www.youtube.com/watch?v=IfhhkL-_fPY

    Jag har dock inte testat ovanstående så vågar inte lova att det fungerar. Men kan absolut vara värt ett försök! Jag tror heller inte det kan skada att testa några olika lösenord du vet att du haft genom åren för att se om något av dem faktiskt är korrekt. Jag skulle nog börja med det!

    #12069 Svara
    Daniela
    Gäst

    Tack så mycket för ditt svar! Ska prova detta.
    Mvh Daniela

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
Svar till: Svar #12044 i Kommer inte in på en gammal galaxy S5 neo
Information om dig:



Nya artiklar