iPhone startar inte! Verkar ta laddning bara halvt

Hem Mobilt & Surfplattor iPhone startar inte! Verkar ta laddning bara halvt

  • Detta ämne är tomt.
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #5926 Svara
    Frida
    Gäst

    Min iPhone har varit lite halvbråkig med batteriet senaste månaderna. Ibland hoppar den ner från typ 40 procent till 2 och dör strax därefter, ibland fungerar den dock precis som den ska.

    Tidigare har jag bara kunnat sätta i laddaren och ladda upp den igen när den lagt av. Dock har jag haft laddaren inkopplad i över en timma nu och den är fortfarande inte igång. Den visar laddsymbolen på skärmen och att batteriet är i botten. Dock reagerar den när jag sätter i eller tar ur laddsladden (tar jag ur den visas symbolen för att sätta i laddsladden, sätter jag i laddaren försvinner symbolen).

    Är det helt kört eller finns det något man kan göra? Börjar inse att telefonen nog lever på lånad tid, men det vore grymt att kunna göra en aktuell backup på allt innan den faktiskt ger upp helt.

    #5929 Svara
    Jens
    Gäst

    Testa att låta laddaren sitta i riktigt länge. Och om du har en laddare som ger 2.1 ampere, kör den istället. Hade typ samma problem med min för ett tag sedan och då hoppade den igång efter typ 3 timmar med laddaren inkopplad.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
Svar till: Svar #5929 i iPhone startar inte! Verkar ta laddning bara halvt
Information om dig:



Nya artiklar