Inlogg på fb fungerar inte

Hem Övrigt Inlogg på fb fungerar inte

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #21900 Svara
    Eva Wikner
    Gäst

    Någon kapade el lagt in virus på mitt fb konto. Har anmält till fb och ändrat lösenord flera ggr. Får upp en sida från fb där det står: Att mitt konto verkar skicka ut skräp post. Under kan man trycka på: ”Kom igång” Sen på nästa sida står det: att fb ska hjälpa mej att fixa till det så fort som möjligt. Sen är det stopp, kommer inte längre, har varit så i 2 dagar. Vad mer kan jag göra för att få tillbaka fb kontot? Mvh//Eva

    #21902 Svara
    Christoffer
    Keymaster

    Hej! Det låter ju som att något blir fel i själva återställningsprocessen (eller vad det kan kallas). Har du testat att köra ”Kom igång”-proceduren från antingen någon annan webbläsare eller någon annan enhet (en dator etc.) och se om det gör någon skillnad?

    #21922 Svara
    Eva Wikner
    Gäst

    Hej igen! Tack för svar! Jag har tryckt på, ”Kom igång” Men sen kommer en ny sida upp, där det står: att fb ska hjälpa mej att fixa till det så fort som möjligt. Jag kan få upp Messenger på datorskärmen (men det går inte att skicka meddelanden) och högst upp där står det: ”Väntar på nätverk”. Jag har kollat så att mitt internet fungerar. Har skrivit till fb och beskrivit detta, men får inget svar från dom. Verkar som jag blivit urkopplad från deras nätverk? Har även testat från 3 av mina vänners fb att återställa kontot, men samma rutor som jag beskrivit här ovan, kommer upp igen. Hoppas det finns någon som har en lösning på detta!? Mvh//Eva

    #21927 Svara
    Christoffer
    Keymaster

    Hm, det låter jätteunderligt. Det enda jag kan hitta om detta är att det, precis som du skriver, ska gå att klicka på ”Kom igång/Continue” för att fortsätta med återställningen.

    När du testat från dina vänners FB-kontot, är det fortfarande via din dator och samma webbläsare? Annars skulle jag som sagt verkligen rekommendera att testa en annan webbläsare för att se om det gör någon skillnad.

    Jag fick även upp en del sidor som där det stod att dessa blockeringar endast gäller i upp till 21 dagar. Dock lyckades jag inte hitta några konkreta bevis hos Facebook kring detta, men jag antar att det finns en (om än liten) möjlighet att låsningen går över automatiskt efter en viss tid.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
Svar till: Svar #21922 i Inlogg på fb fungerar inte
Information om dig:



Nya artiklar