Facebook fungerar inte på iPad efter uppdatering

Hem Övrigt Facebook fungerar inte på iPad efter uppdatering

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #19436 Svara
    Bernt Lindström
    Gäst

    Hej, hoppas något vet, mitt facebook på min ipad4 blev knas efter uppdatering 275 och 276.
    Då försvann mina grupper och valda vänner.
    Har provat skapanytt konto men det går inte.
    Vet ni något?

    #19440 Svara
    Christoffer
    Keymaster

    Hej! Det verkar som att åtminstone uppdatering 275 av Facebook-appen gjorde så att den slutade fungera på vissa iPad-modeller. 276-uppdateringen ska tydligen fixa detta vad jag kan läsa mig till, men det är ju mycket möjligt att vissa modeller fortfarande är påverkade av buggen från 275.

    Lyckas du logga in på kontot eller kommer du bara till inloggningssidan? Har du testat att logga in via Safari-webbläsaren (facebook.com) och se om det fungerar på detta sätt? Oavsett vilket ska inte en uppdatering av appen kunnat ha radera något på ditt faktiska kontot, så allt ska finnas kvar någonstans.

    #19450 Svara
    Bernt Lindström
    Gäst

    Efter 275 kom jag inte in alls, efter 276 kommer jag i på
    Nyheter, men sen inget mer står inget om grupper i rubrikerna
    Jag kan inte loggain i inställningar, har provat med allt
    Och även installerat om facebook

    #19477 Svara
    Christoffer
    Keymaster

    Hej igen! Vad underligt. Frågan är om det är någon bugg som ligger kvar sedan 275 och som inte helt blev fixad till 276?

    Har du testat att logga in via Safari-webbläsaren, alternativt via en datorwebbläsare om du har tillgång till en dator för att se om du kommer åt allt därigenom?

    #19479 Svara
    Bernt Lindström
    Gäst

    JAg kommer in via facebk.com
    Förmodligen den nya varianten, men vännerna vet jag int var dom är samlade, däremot kom grupperna med.
    Mysko utseende, tycker jag

    #19632 Svara
    Bernt Lindström
    Gäst

    Nu kom en ytterligare nr 276/1 nu verkar den ha rättat till allt igen, så man kan se som tidigare .
    Tack för hjälpen

    #19635 Svara
    Christoffer
    Keymaster

    Men vad skönt att det löste sig! Och ja, ibland ställer ju uppdateringar tyvärr till mer besvär än de tillför. Får hoppas att det fortsätter att vara okej nu!

    Tack för att du delade med dig av lösningen!

    #21901 Svara
    Bernt Lindström
    Gäst

    Hej igen…kommer att köpa ipad gen8 istället för den som är gen4
    Funderin 32 eller 128 , det är väl Internminnet?
    Vilken känsla har ni, lutar åt 32 gb skiljer 1000 kr
    I pris

    #21903 Svara
    Christoffer
    Keymaster

    Hej! 32 GB eller 128 GB är lagringskapaciteten (om man ska vara petig). Men det benämns nog många gånger som internminne också (vilket iofs. rent teoretiskt också är korrekt då det är en typ av internt minne). Oavsett :-D

    Jag skulle kolla hur mycket minne du faktiskt nyttjar på den iPad du har nu (genom att gå till Inställningar > Allmänt > iPad-lagringsutrymme.

    Är du i närheten av att gå över 32 GB skulle jag säga att det absolut är värt att lägga de extra pengarna på den större minnesmängden. Att behöva sitta och ta bort appar eller annat innehåll för att kunna lägga till nya saker är (åtminstone enligt min utsago) riktigt segt :-)

    #21921 Svara
    Bernt Lindström
    Gäst

    Jag har c:a 1.5gb kvar så nu vet jag lite mer, lutar åt 128gb

    Tackså mycket. Mvh. Bernt

    #21926 Svara
    Christoffer
    Keymaster

    Då skulle jag nog också köra på 128 GB-varianten, mest för att vara på den säkra sidan att slippa ta bort data och appar eller liknande :-)

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
Svar till: Svar #21926 i Facebook fungerar inte på iPad efter uppdatering
Information om dig:



Nya artiklar