Återställningsproblem

Hem Datorer Återställningsproblem

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #29515 Svara
    Filip Forsberg
    Gäst

    Hej det har hänt någonting med min dator efter uppdateringen då alla mina egna filer har försvunnit och filer från datorn också. När jag försöker fsbriksåterställa datorn kommer det upp ”Det går inte att hitta återställningsmiljön
    Sätt i en installations- eller återställningsmediet för Windows och starta om datorn” behöver hjälp! Har kollat på massa sidor och försöker leta hjälp men ingenting har funkat…

    #29516 Svara
    Christoffer
    Keymaster

    Hej! Så vitt jag kan hitta betyder detta att något blivit galet med återställningspartitionen på datorn, alternativt att den helt saknas. Men det är ju verkligen ingen höjdare att alla dina filer försvunnit.

    En sak du skulle kunna testa är ju att försöka återskapa filerna, något som förhoppningsvis går bra så länge du inte hunnit spara för mycket nytt på hårddisken. Jag har en guide för detta som du hittar här.

    Hur gör du annars för att starta själva återställningen? Är det någon inbyggd återställning från datortillverkarens sida (t.ex. att man ska hålla inne någon specifik tangent när datorn startar) eller är det Windows inbyggda återställning?

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
Svar till: Svar #29516 i Återställningsproblem
Information om dig:



Nya artiklar