Alarm på iPhone 11

Hem Mobilt & Surfplattor Alarm på iPhone 11

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #22371 Svara
    Christoffer
    Keymaster

    Lyckas tyvärr inte hitta något mer konkret som skulle kunna hjälpa. Om du inte testat att uppdatera till den senaste mjukvaran (Inställningar > Allmänt > Programuppdatering) skulle jag göra det innan du återställer.

    #23786 Svara
    Moa
    Gäst

    Hej, jag har exakt samma problem med en ny iPhone SE. Hittade ni andra någon smidig lösning sen? Har också kollat läggdagsläget, men det är inte där problemet ligger :(

    #23788 Svara
    Christoffer
    Keymaster

    Hej! Nej, jag har tyvärr inte lyckats hitta någon mer faktiskt lösning. De flesta som drabbas av detta verkar få de löst antingen genom att uppdatera telefonen när en ny mjukvara släpps, alternativt via en återställning (som ju inte är superkul att göra) :-/

    Önskar jag hade något mer konkret tips att ge, men detta verkar onekligen vara en faktisk bugg som drabbar vissa användare av någon anledning.

    #27781 Svara
    Jonas
    Gäst

    Vet inte om det fortfarande är aktuellt och någon kanske har hittat en riktig lösning på det.. men

    Jag har löst problemet genom att schemalägga ”stör ej” funktionen varje dag på just det klockslag som larmet startar på. På detta vis slipper jag vakna av det oönskade larmet men det larm jag vill skall låta fungerar ändå. Hoppas ni förstår hur jag menar och kanske inte den rätta lösningen men iaf nåt som funkade för mig.

    #27782 Svara
    Christoffer
    Keymaster

    Hej! Vad galet att det fortfarande inte löst sig genom en uppdatering eller något sådant. Men en riktigt smart lösning måste jag säga! Stor tack för att du delade med dig av den.

    #27904 Svara
    Åsa
    Gäst

    Tack för tipset! Jag har exakt samma problem – ska prova denna variant så kanske det löser problemet. Märkligt att Iphone har en sådan här jobbig bugg som inte går till sig trots uppdateringar med buggfixar osv.

    #28017 Svara
    Christoffer
    Keymaster

    Ja extremt märkligt! Och att det verkar vara så många som faktiskt är drabbade av den också. Jonas lösning var ju dock ganska smart måste jag säga. Även om den inte löste det faktiska problemet :-)

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
Svar till: Svar #27904 i Alarm på iPhone 11
Information om dig:



Nya artiklar