Svar till: Windows 10 – rädda filer

Hem Datorer Windows 10 – rädda filer Svar till: Windows 10 – rädda filer

Christoffer
Keymaster

Okej, det känns jättekonstigt att inga av de faktiska bildfilerna hittas och inte heller med hjälp av Recuva som brukar komma åt det mesta.

Försökte söka lite på din fråga angående att komma åt en återställningspunkt från en annan dator. Det känns rent spontant som att det borde gå, men jag lyckas tyvärr inte hitta något tillvägagångssätt för det. Så länge du inte sparar någon ny information på någon av hårddiskarna bör du kunna komma åt det mesta som finns eller funnits sparade på dem.

Du skulle ju kunna testa något av de andra programmen som finns länkade längst ned i Recuva-guiden och se om de hittar mera saker.

Jag har inte personligen lämnat in något för återskapande av data, dock tror jag inte att de behöver ta isär hårddiskarna på något sätt, utan så länge de fortfarande fungerar bör mycket gå att rädda genom vanlig inkoppling. Dock skulle jag verkligen rekommendera något av de andra programmet först och om du väljer att lämna in diskarna för återskapande av data var noga med att kontrollera vad priset är först. Data-återskapning är annars en sådan klassisk sak som många gånger är extremt dyrt om ett professionellt företag ska göra den.

Nya artiklar